מעקב המרות ברשת תוכן במהלך פרסום בגוגל

בנוסף לרשת חיפוש, מפשרת מערכת של גוגל אדוורדס, מסע פרסום בגוגל ברשת התוכן שלה וע"י כך ניתן להגיע לתוצאות מדהימות, אך בכדי לדעת האם פעילות ברשת התוכן של גוגל באמת מניבה תוצאות טובות, יש לבצע מעקב צמוד אחרי הפעילות.

סטטיסטיקות משופרות של מעקב ארי תפקודה של רשת התוכן, מאפשרות לקבוע תוך פרק זמן די קצר, מהם האתרים שפעלו הכי טוב וגם מהם הדפים הטובים ביותר לפעילות שלנו ברשת.

קליפ הבא ירחיב את הנושא ביתר פירוט: