רשת התוכן של גוגל – פרסום בגוגל

מערכת של גוגל אדוורדס מאפשרת למפעילי ומנהלי פרסום בגוגל, לפרסם מודעות פרסומיות במנוע חיפוש עצמו ואצל שותפים לרווחי פרסום של גוגל – אותם אתרים בהם מופיעות מודעות ADSENSE.

תוכנית ADSENSE מאפשרת הצגת מודעות מפרסמים דרך גוגל באתרי צד שלישי וע"י כך להגדיל משמעותית כמות אנשים שנחשפים למודעות מתאימות לתוכן דף בו היא ממוקמת.

למעשה נוצר מצב, בו לאחר שגולש מצא את מה שחיפש במנוע חיפוש ותוך שניות בודדות עבר לאתר אחר – זה אומר שהגולש כבר לא יראה מודעות פרסום בגוגל, אך בהחלט יכול להיחשף לאותן מודעות באתר צד שלישי.

כאשר מדובר על תוכן מעניין, מיקום מנצח של מודעת פרסום בתוך דף כתבה/מאמר והצעה אטרקטיבית לגולש, זמן שהיה בדף יעשה את שלו ורוב הסיכויים שגולש יקליק על מודעה וייחשף להצעה באתר של מפרסם.

מומלץ לראות קליפ הבא שיסביר על רשת התוכן: